Tel. +370 67146774 El.Paštas: mokyklosrastine@gmail.com
Tūkstantmečio mokyklų (TŪM) ilgalaikė programa „Vizualinio mąstymo strategijos taikymas mokykloje“
Vizualinio mąstymo strategija – tai MoMA muziejaus (JAV) edukatoriaus ir psichologės sukurtas metodas. Užsiėmimų metu kviečiama į meno kūrinius žvelgti be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų, geriausia – netgi be jokių žinių apie jį. Užsiėmimas grįstas atviru edukatoriaus ir dalyvių dialogu, jame naudojama universali klausimų sistema, skatinanti stebėti ir apibūdinti, interpretuoti, remiantis argumentais, nuosekliai samprotauti.
Tūkstantmečio mokyklų (TŪM) ilgalaikėje programoje „Vizualinio mąstymo strategijos taikymas mokykloje“, kuri truko tris mėnesius, dalyvavo mokytojos D. Matlauskaitė, S. Nedaškauskienė, R. Šlektavičienė bei 6d klasės mokiniai.
Programa orientuota į kultūrinio ugdymo kompetencijų tobulinimą, mokytojų profesinį augimą. Kartu su MO muziejaus edukatorėmis Deimante Čečiene ir rašytoja Ilona Ežerinyte mokytojai mokėsi naujų metodų, juos taikė vesdamos integruotas pamokas. Įgytos ir pastiprintos kompetencijos padės sėkmingiau taikyti kultūrinio ugdymo principus, metodus ir ugdymą pritaikyti įvairių poreikių mokiniams.
„Vizualinio mąstymo strategijos ir literatūros pamokų integracija“ – užsiėmimai, kurie vyko 6d klasės mokiniams. Užsiėmimus veda MO muziejaus edukatorė Sandra Zubielaitė ir mokytoja Daiva Matlauskaitė. Mokiniai lankėsi Marijampolės kultūros centre, Vilniaus Mo muziejaus parodoje „IŠ Vidaus“, kur susijungia menas ir psichologija. Šių užsiėmimų ir pamokų metu mokiniai plėtė kalbinius bei meninės raiškos gebėjimus, ugdė komunikavimo, pažinimo, kūrybiškumo, kultūrinę, socialinę-emocinę, sveikos gyvensenos kompetencijas. Tai nauja patirtis, gilesnis santykis su menu.















