Integruota technologijų pamoka

Integruota technologijų pamoka, sujungusi 7a ir 3a klasių mokinius, tapo puikia proga ne tik dalytis žiniomis, bet ir stiprinti bendruomeniškumo jausmą. Septintokai pristatė Aukštaitijos etnografinio regiono kulinarinį paveldą, o trečiokai mokė vyresniuosius šiaudinių sodų kūrimo meno, naudodami popieriaus vamzdelius.
Septintokų kulinarinė kelionė po Aukštaitiją
Septintos klasės mokiniai, ruošdamiesi pamokai, gilinosi į Aukštaitijos regiono tradicinius patiekalus. Jie ne tik rinko informaciją apie valgius, bet ir parengė interaktyvų Kahoot žaidimą, kuriame visi pamokos dalyviai galėjo pasitikrinti savo žinias apie Aukštaitijos kulinarinį paveldą. Šis metodas skatino mokinių įsitraukimą ir leido smagiai bei efektyviai įsisavinti naują informaciją.
Trečiokų kūrybinės dirbtuvės: šiaudinių sodų menas
Trečios klasės mokiniai, padedami mokytojų, supažindino septintokus su tradicinių šiaudinių sodų kūrimo technika, pritaikant popieriaus vamzdelius vietoj šiaudų. Šiaudiniai sodai – tai lietuvių liaudies meno dirbiniai, simbolizuojantys harmoniją ir pusiausvyrą. Nors šiaudinių sodų rišimo tradicija buvo paplitusi visoje Lietuvoje, ilgiausiai ji išsilaikė Aukštaitijoje – šiaurės rytų ir rytų Lietuvoje. Jų kūrimas reikalauja kruopštumo, kantrybės ir tikslumo, nes kiekvienas elementas turi būti proporcingas, kad sodas išlaikytų formą ir estetiką. Naudojant popieriaus vamzdelius, šis procesas tampa prieinamesnis ir suteikia galimybę mokiniams lavinti savo kūrybiškumą bei motorinius įgūdžius.
Integruotų pamokų nauda
Tokios integruotos pamokos skatina mokinių kūrybiškumą, bendradarbiavimą ir leidžia praktiškai pritaikyti teorines žinias. Jos taip pat padeda ugdyti socialinius įgūdžius, stiprina bendruomeniškumo jausmą ir suteikia galimybę mokytis vieniems iš kitų, nepaisant amžiaus skirtumų. Be to, integruotos veiklos praturtina ugdymo turinį, padaro mokymosi procesą įdomesnį ir prasmingesnį.
Ši pamoka tapo puikiu pavyzdžiu, kaip skirtingų klasių mokiniai gali bendradarbiauti, dalytis žiniomis ir kartu kurti prasmingus projektus, kurie ne tik plečia jų akiratį, bet ir stiprina tarpusavio ryšius.
Mokytojos Aušra Ir Jolanta