Integruota technologijų pamoka, sujungusi 7c ir 4c klasių mokinius

Integruota technologijų pamoka, sujungusi 7c ir 4c klasių mokinius, tapo puikia proga gilintis į Lietuvos etnografinių regionų kultūrą, skatinti bendradarbiavimą ir kūrybiškumą. Septintokai pristatė tradicinius regioninius patiekalus ir parengė interaktyvų Kahoot žaidimą, o ketvirtokai skaitė tarmiškus pasakojimus bei mokė visus liaudies žaidimo „Auskit, seselės, abrūsus“.

Septintos klasės mokiniai, ruošdamiesi pamokai, gilinosi į skirtingų Lietuvos etnografinių regionų tradicinius patiekalus. Parengę šią informaciją, jie sukūrė interaktyvų Kahoot žaidimą, kuriame visi pamokos dalyviai galėjo pasitikrinti savo žinias apie Lietuvos kulinarinį paveldą. Šis metodas skatino mokinių įsitraukimą ir leido smagiai bei efektyviai įsisavinti naują informaciją.
Ketvirtos klasės mokiniai, padedami mokytojos, parengė tarmiškus pasakojimus, kuriuos skaitė savo bendraamžiams ir septintokams. Ši veikla leido mokiniams susipažinti su skirtingų regionų tarmėmis ir ugdė klausymo bei supratimo įgūdžius. Be to, ketvirtokai pamokė visus liaudies žaidimo „Auskit, seselės, abrūsus“.
Tokios integruotos pamokos skatina mokinių kūrybiškumą, bendradarbiavimą ir leidžia praktiškai pritaikyti teorines žinias. Jos taip pat padeda ugdyti socialinius įgūdžius, stiprina bendruomeniškumo jausmą ir suteikia galimybę mokytis vieniems iš kitų, nepaisant amžiaus skirtumų. Be to, integruotos veiklos praturtina ugdymo turinį, padaro mokymosi procesą įdomesnį ir prasmingesnį.

Ši pamoka tapo puikiu pavyzdžiu, kaip skirtingų klasių mokiniai gali bendradarbiauti, dalytis žiniomis ir kartu kurti prasmingus projektus, kurie ne tik plečia jų akiratį, bet ir stiprina tarpusavio ryšius.

Mokytojos Aušra Slančiauskaitė ir Vida Kupčikienė