Karantino dienoraščiai

Kaip mūsų mokyklos mokiniai įveikė nuotolinio mokymosi sunkumus, su kokiomis emocijomis susidūrė, kaip sprendė iškilusias problemas – padeda sužinoti mokinių rašyti dienoraščiai karantino laikotarpiu. Nuo balandžio 1d. iki gegužės 31 d mokiniai turėjo pasirinkti 10 dienų ir aprašyti savo jausmus karantino metu – kas džiugina, liūdina; įvykius Lietuvoje bei pasaulyje. Aprašydami kaip jaučiasi konkrečią dieną, mokiniai analizavo nuo ko priklausė jų savijauta, kaip jie jautėsi dirbdami savarankiškai, ar patiko Zoom pamokos,  kaip keitėsi bendravimas su šeima.

Darbus iliustravo savo darytomis nuotraukomis. Darė išvadas – kaip pasikeitė patys, kokių naujų patirčių įgijo. Įvertino – norim į mokyklą, pasiilgom draugų ir „normalių“ pamokų J.

Skaitydama dienoraščius padariau keletą pastebėjimų – mokiniai karantino metu daugiau keliauja su tėvais, tačiau liūdi dėl pasikeitusių Šv. Velykų tradicijų.

Ačiū visiems nuoširdžiai dirbusiems 5 a,b,c,d,e, 6c,d,e ir 7 b klasių mokiniams.

Mokytoja Aurelija

[ngg src=”galleries” ids=”566″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]