1-4 klasių integruoto ugdymo diena „Paukščiai grįžta“

Su paukščiais išskrenda iš Lietuvos šilumą, su paukščiais ji ir atgalios sugrįžta. O ant kurio paukščio sparnų norėtum skrieti ir šilumą gaudyti tu?

Sunku atsakyti į šį klausimą, kai nepažįsti paukščių, neskiri jų balsų ir nežinai jų pavadinimų. Kokį tikslą turėjo pradinukai vasario 25 dieną, kuomet išvakarėse jau buvo Lietuvoje paminėta vieversio diena? Pažinti Lietuvos paukščius ir smalsiai laukti kasdien vis gausiau ir gausiau jų besugrįžtančių.

1A klasės mokiniai pasirinko vieną iš dviejų kūrybinių užduočių: piešti stebuklingus paukščius arba aplikuoti jau žinomus ir jiems patinkančius paukščius.

1B klasės mokiniai visą vasario mėnesį buvo aktyvūs projekto apie paukščius dalyviai ir jų žinias atspindi įvairios kūrybinės kompozicijos.

1C klasės mokiniai kalbėjo apie grįžtančius pavasarį paukščius. Išsiaiškino, kuris iš paukščių vadinamas nacionaliniu Lietuvos paukščiu, kuris gyvena arčiausiai žmonių ir, žinoma, kurį paukštį galima laikyti gudriausiu. Dirbo grupėse, atliko įvairias užduotis: sprendė kryžiažodį, piešė paukščius, pristatinėjo darbus.

2B klasės mokiniai “čiulbėjo” paukščių balsais ir į kiekvieną įsiklausė taip atidžiai, kad paukščių giesmės laukuose, miškuose ir soduose jiems dabar jau tikrai bus suprantamos.

2C klasės mokiniai susipažino su pavasarį sugrįžtančiais paukščiais, klausė jų balsų, juos piešė; dalyvavo viktorinoje „Ar pažįstu Lietuvos paukčius?”.

3C klasės mokiniai ieškojo pasirinkto paukščio išskirtinių ypatybių, dalyvavo viktorinoje.

4A klasės mokiniai prisiminė daugumą Lietuvos paukščių ir stengėsi juos nupiešti kuo tiksliau klasės lentoje.

4B klasės mokiniai rinko informaciją apie paukščius bei juos piešė, dalyvavo viktorinose.

[ngg src=”galleries” ids=”665″ display=”basic_thumbnail”]