Įsimintina ekskursija į Žemaitijos nacionalinį parką

2014 m. gegužės 27 dieną 5C, 6B ir 6D klasės mokiniai išvyko į dviejų dienų ekskursiją po Žemaitijos nacionalinį parką. Ekskursija prasidėjo ankstyvą rytą su puikia nuotaika. Pilnutėlis 59 vietų autobusas pajudėjo Žemaitijos link.
Pirmoji vieta, kurią nutarėme aplankyti – Šaltojo karo muziejus. Buvo labai įdomu klausytis gido pasakojimų ir susipažinti su itin galinga karine ginkluote.
Sekantis objektas – Platelių dvaro svirnas ir Užgavėnių kaukių ekspozicija. Gidė papasakojo apie Platelių istoriją, amatus. Susipažinome su Žemaitijos nacionaliam parkui būdingais gyvūnais ir augalais. Didelį įspūdį paliko Užgavėnių kaukių ekspozicija, kur gidė pristatė kaukių rūšis ir išsamiai supažindino su Užgavėnių papročiais.
Toliau vykome į Platelių turizmo centrą. Jame susitikome su turizmo centro gide Aušra. Gidė mus nuvežė į Platelių ežero apžvalgos aikštelę, gėrėjomės nuostabiu kraštovaizdžiu ir klausėmės įvairių gidės pasakojimų ir legendų. Po to vykome į naujai pastatytą 15 metrų apžvalgos bokštą. Iš jo stebėjome Platelių apylinkes. Unikalus geležinis „monstras” paliko neišdildomą įspūdį. Po to grįžome į Platelių turizmo centrą, kur gidė pristatė renovuotą ir modernizuotą Platelių turizmo centrą.
Turiningai praleidę laiką atvykome į nakvynės vietą – Jurčių sodybą. Ši sodyba yra pritaikyta aktyviam poilsiui. Gausu įvairių pramogų – supynių, batutas, tinklinio, futbolo, krepšinio aikštelės. Laukė karšta pirtelė, žuvienė ir šašlykai.
Sekančios dienos ryte išvykome į Klaipėdoje esantį Delfinariumą. Mus pasitiko po remonto neatpažįstamai pasikeitęs pastatas. Didelį įspūdį paliko delfinų pasirodymai, daugybė žmonių ir ovacijų. Po to vykome prie jūros. Nors ir labai šalta buvo, tačiau visi draugiškai atsisveikinome su jūra.
Paskutinis ekskursijos objektas buvo MC Donaldas….
Esame labai laimingi ir dėkingi savo auklėtojams Mindaugui Jaruševičiui, Egidijui Milešinui, Nerijui Mašalaičiui, bei rusų kalbos mokytojai Daliai Pėstininkaitei už nuostabią ekskursiją…